Ryhmät

Saniainen 13-19-vuotiaille
tiistaisin klo 17.15
Kurssimaksu: 90/105 euroa. Alle 18-vuotiaat voivat liittyä jäseniksi maksutta.

Saniainen on NVL:n nuorten sanataideryhmä. Ryhmää ohjaa Jenni Hurmerinta, ja se kokoontuu joka tiistai liiton toimistolla osoitteessa Fredrikinkatu 23 D4. Tiedustelut vapaista paikoista: sofia.koistinen@nuorenvoimanliitto.fi

Sanapaja/Wordshop nuorille
keskiviikkoisin 16.1.-15.5.2019, klo 17.00-19.00, jatkuu syksyllä
Vuotalo, kokoushuone 2
Kurssimaksu: ILMAINEN

Ensisijaisesti monien kielten parissa kasvaneille nuorille suunnattu ryhmä. Maksuttomiin työpajoihin on tervetullut kuka tahansa aiemmasta kirjoituskokemuksesta riippumatta, eikä tarkkoja ikärajoja ole. Pajoihin saa osallistua vaikka joka viikko. Työpajojen kirjoitus- ja puhekielenä ovat suomi ja englanti. Osallistujien olisi siis hyvä osata vähintään suomen tai englannin kielen alkeet. Pajaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Työpajoja ohjaa sanataideopettaja Jenni Hurmerinta.

Aloittelevien kirjoittajien ryhmä
Uusi ryhmä syksystä 2019 alkaen yli 18-vuotiaille aloitteleville kirjoittajille. Ryhmää ohjaa Jenni Hurmerinta. Ilmoittautuminen alkaa keväällä 2019.

Ikaros
Kurssimaksu: 40 € jäsenille, 60 € muille
Ikaros on suunnattu 18-25 -vuotiaille tavoitteellisille kirjoittajille. Ryhmä kokoontuu 4-5 kertaa lukukaudessa NVL:n toimistolla. Ryhmää ohjaa Päivi Liski. Tiedustelut vapaista paikoista: sofia.koistinen@nuorenvoimanliitto.fi

Daidalos