Avoimet ovet toimistollamme 4.8.

Toimistollamme (Fredrikinkatu 23 D 4, Helsinki) pidetään tyhjennyspäivä perjantaina 4.8. klo 14-17.

Jäsenet, yhteistyötahot ja muut kirjallisuuden ystävät ovat tervetulleita hakemaan poistokirjoja, lehtiä ja pientä irtaimistoa ja vierailemaan viimeisiä kertoja toimistolla ennen muuttoamme Tekstin taloon.

Varastostamme löytyy vielä hyvä määrä mm. ilmaiseksi jaettavia Versopolis-runovihkoja, jotka sisältävät ukrainalaisen Olena Huseinovan ja ranskalaisen Marie de Quatrebarbesin runoja suomennoksineen, sekä runsas valikoima runopostikortteja vuosien varrelta. Tai jos olet vaikkapa haaveillut ostavasi tietyn vuosien takaisen Nuoren Voiman numeron, on nyt tilaisuutesi saapua suoraan varastohyllyn ääreen tarkastamaan saatavuus.

Samalla on mahdollisuus noutaa vuosien varrella liiton haltuun unohtuneita tavaroita ennen roskalavan ammottavaa kitaa. Tavaroista voi kysellä etukäteen: toimisto@nvl.fi

Mikäli et pääse portista sisään, ole yhteydessä toiminnanjohtaja Saaraan: 044 207 4650. Toimistomme on valitettavasti esteellinen: se sijaitsee kolmannessa kerroksessa, eikä rapussa ole hissiä.