Tekstin talon uusi hallitus valittiin 18.5.

Tekstin talo on uusi kirjallisuusyhteisö, joka tarjoaa työtiloja ja kohtaamispaikkoja monenlaisille kirjallisen kentän toimijoille. Toiminnan keskiössä on uuden luovan toiminnan mahdollistaminen sekä kirjallisuuden toimijoiden tukeminen. Tekstin talo etsii parhaillaan toiminnalle tiloja.

Yhdistyksen jäseniä ovat Helsinki Poetry Connection, Kriittinen korkeakoulu, Kulttuuri-, Mielipide- ja Tiedelehtien liitto Kultti, Nihil Interit, Nuoren Voiman Liitto, Osuuskunta Poesia, Suomen arvostelijain liitto (SARV), Suomen kääntäjien ja tulkkien liitto, Suomen näytelmäkirjailijat ja käsikirjoittajat, Suomen PEN ja Tutkijaliitto. Uusia jäseniä otetaan mukaan hakemuksesta.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Jaakko Vilja ja varapuheenjohtajaksi Jari Nikkola.
Muut hallituksen jäsenet ovat Vesa Rantama, Sirpa Kyyrönen, Jenni Kavén, Tuukka Pietarinen, Kirsi-Marja Moberg, Kalle Siltala, Markku Hoikkala ja Joonas Maristo.
Varajäseniksi valittiin Riikka Laczak, Pauliina Haasjoki, Maarit Laitinen, Markus Neuvonen, Juha Rautio, Saara Tamminen, Anna Tuomikoski, Sami Keski-Vähälä ja Leena Manninen.

Onnea ja menestystä Tekstin talolle!