Satakieliklubi nuorille 22.3.

pe 22.3.2019 klo 17.00 Vuotalo, Mosaiikkitori 2, Helsinki Vapaa pääsy!

Nuorten Satakieliklubilla juhlistetaan monikielisyyttä! Klubilla ääni- ja videotaide säestää nuorten kirjoittamia ja itse esittämiä, eri kielisiä runoteoksia. Esityksessä käytetään myös robottiääniteknologiaa – miltä tekstisi kuulostaisi robotin lausumana? Ohjelmaosuuden jälkeen on open-mic, eli sana on vapaa, tule ja anna äänesi kuulua! Tapahtuman päättää Satakieliklubi AFTER PARTY. Tapahtuma on maksuton ja päihteetön.

Satakieliklubia ovat toteuttamassa Vuotalo, Nuoren Voiman Liitto, Lukukeskuksen Mun tarina -hanke ja Vuosaaren alueella toimiva Operaatio Pulssi. Klubilla esiintyy nuoria Vuosaaren yläkouluista ja lukiosta sekä keväällä 2019 Vuotalossa ja Meri-Rastilan nuorisotaloilla järjestettäviltä Sanapaja- ja Spoken Word -kursseilta.

Ikäsuositus: nuorille
Kesto: noin 120 min
Kieli: monikielinen

Satakielikuukauden aikana helmi- ja maaliskuussa 2019 juhlitaan monikielisyyttä Suomessa jo viidennen kerran. Vuonna 2017 sitä alettiin viettää myös muissa pohjoismaissa nimellä Multilingual Month.