NVL:n jäsenkirje postitettu – kurkkaa tästä jäsenedut vuodelle 2021

NVL:n jäsenkirjeet, -kortit ja laskut jäsenmaksusta ovat lähdössä matkaan tällä viikolla. Kirjeitä postitetaan niin paperilla kuin sähköpostitsekin. Paperisen jäsenkortin ohella käytössämme on myös mobiilijäsenkortti, jonka voit tilata kirjautumalla jäsenpalveluumme. Jos haluat siirtyä sähköiseen jäsenpostiin tai päivittää yhteystietojasi, voit olla yhteydessä Sofiaan (sofia.koistinen@nvl.fi).

Jäsenet saavat alennusta NVL:n kursseista, ryhmistä, tapahtumista, arvostelupalvelusta sekä lehtitilauksesta. Myös yhteistyökumppanimme myöntävät etuja jäsenillemme.

Edut vuonna 2021 ovat:

Meidän Festivaali
Etu: Liput opiskelijahintaan
Meidän Festivaali on ennakkoluuloton, kulttuurielämää uudistava, yhteiskunnallisesti valveutunut ja poikkitaiteellisista tempauksista tunnettu kamaritaidefestivaali Tuusulanjärvellä. NVL:n jäsenet saavat liput opiskelijalipun hinnalla. Jäsenyys todistetaan paikan päällä lippua ostettaessa tai ovella ennakkolippua näytettäessä.

Kansallisteatteri
Etu: Liput opiskelijahinnoin esityksestä riippuen noin 17-25 €
Kansallisteatterissa ensi-iltoja on vuosittain viitisentoista, ja ohjelmistossa kaikkiaan yli 30 eri esitystä. Liiton jäsenet saavat liput alennettuun hintaan Kansallisteatterin lipunmyynnistä jäsenkorttia näyttämällä.

KOM-teatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan 24 €
KOM-teatteri on helsinkiläinen ammattiteatteri, joka sijaitsee Kapteeninkadulla Ullanlinnassa. Jäsentarjouksen voi lunastaa vain KOM-lipputoimistosta (Kapteeninkatu 26), p. 09 6841 841 ja lippua lunastettaessa tulee esittää NVL:n jäsenkortti. Koronarajoitusten vuoksi kapasiteetti on normaalia pienempi, joten NVL:n jäsenet saavat jäsenkortilla kevään teatterisalin esityksiin 24 euron lipun (peruslippu 34 €).

Liikkeellä marraskuussa -festivaali
Etu: Täsmentyy myöhemmin
Liikkeellä marraskuussa -nykytanssifestivaali järjestetään marraskuussa Helsingissä. Lue lisää: www.liikkeellamarraskuussa.fi

Ryhmäteatteri
Etu: Liput alennushintaan esityksestä riippuen n.12-14€
Helsinkiläinen Ryhmäteatteri on Suomen vanhin vapaa teatteriryhmä. NVL:n jäsenet saavat kaksi alan hintaista lippua per ostokerta, eli voit ottaa myös kaverin mukaan samalla edulla. Alan lippuja voi varata vain teatterin omasta lipunmyynnistä, Helsinginkatu 25 ja puh. (09) 718 622. Jäsenyys todistettava lunastusvaiheessa.

Vastapaino
Etu: -15% alennus kirjoista
Vastapaino kustantaa yhteiskuntatieteellistä ja humanistista kirjallisuutta niin akateemisen yhteisön kuin laajemmankin yhteiskunnallisen keskustelun tarpeisiin. Vastapaino tarjoaa Nuoren Voiman Liiton jäsenille 15% alennuksen kirjoista Vastapainon verkkokaupassa ja myyntitapahtumissa. Verkkokaupassa alennuksen saa käyttämällä ostoskorissa koodia NVL.

Werner & Jarl -kirjakauppa
Etu: Alennus -20 %
Kirjakauppa sijaitsee osoitteessa Lönnrotinkatu 21. Valikoimista löytyvät WSOY:n, Kustannusosakeyhtiö Tammen ja Johnny Knigan uutuuskirjat. Alennuksen saa niin kivijalkakaupasta kuin verkkokaupastakin koodilla WJ25.

Zodiak
Etu: NVL:n jäsenkortilla liput hintaan 15 € + toimituskulut
Zodiak – Uuden tanssin keskus on suomalainen ja kansainvälinen nykytanssin tuotanto-, esitys- ja tapahtumakeskus ja Helsingin tanssin aluekeskus. Zodiak toimii nykytanssin tekijöiden kokoavana toimintayhteisönä ja tuotanto-organisaationa. Zodiakista jäsenemme saavat kaikki liput hintaan 15 euroa.

Jäseneksi voit liittyä täällä