Katso tästä upeat jäsenetumme

Nuoren Voiman Liiton jäsenyys kannattaa! Katso tästä kaikki etumme ja niiden esittelyt, mukana mm. teattereita ja kirjakauppoja. Jäsenet saavat jäsenkorttinsa viimeistään helmikuun alussa joko mobiilikorttina tai postitse paperikorttina. Etkö ole vielä jäsen? Liity mukaan tästä!

Café Veranda, Finlandia-talo
Etu: Kahvi/tee ja pulla/pieni artesaanileipä 5€ tai lasi kuohuviiniä 5 €
Finlandia-talon kahvilan, Café Verandan tilat tarjoavat viehättävän kohtaamispaikan. Nuoren Voiman Liiton jäsenkorttia näyttämällä saat etuja kahvilan ostoksista. Yhdellä jäsenkortilla edun voi lunastaa kahdelle hengelle.C

Kansallisteatteri
Etu:  Liput opiskelijahinnoin esityksestä riippuen noin 17-25 €

Kansallisteatterissa ensi-iltoja on vuosittain viitisentoista, ja ohjelmistossa kaikkiaan yli 30 eri esitystä. Liiton jäsenet saavat liput Kansallisteatterin lipunmyynnistä jäsenkorttia näyttämällä.

KOM-teatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esityksestä riippuen n. 15 €
KOM-teatteri on helsinkiläinen ammattiteatteri, joka sijaitsee Kapteeninkadulla Ullanlinnassa. Jäsentarjouksen voi lunastaa vain KOM-lipputoimistosta (Kapteeninkatu 26), p. 09 6841 841 ja lippua lunastettaessa tulee esittää NVL:n jäsenkortti.

Liikkeellä marraskuussa -festivaali
Etu: täsmentyy myöhemmin

Liikkeellä marraskuussa -nykytanssifestivaali järjestetään marraskuussa Helsingissä.  Festivaalin nettisivut: www.liikkeellamarraskuussa.fi

Pieni kirjapuoti, Turku
Etu: -10% alennus kirjoista

Pieni Kirjapuoti on palveleva, yksityinen kirjakauppa Turun keskustassa. Kirjojen lisäksi tarjolla on kahvia ja leivoksia. Normaalihintaisista kirjoista (ei pokkareista) myönnetään 10%:n alennus Nuoren Voiman Liiton jäsenille.

Ryhmäteatteri
Etu: Liput opiskelijahintaan esitykestä riippuen n.16 €

Helsinkiläinen Ryhmäteatteri on Suomen vanhin vapaa teatteriryhmä. NVL:n jäsenet saavat kaksi alan hintaista lippua per ostokerta. Hinnat tällä hetkellä: 12 euroa Helsinginkadun näyttämön ja 14 euroa Suomenlinnan kesäteatterin esityksiin. Alan lippuja voi varata vain teatterin omasta lipunmyynnistä, Helsinginkatu 25 ja puh. (09) 718 622. Jäsenyys todistettava lunastusvaiheessa.

SVYL:n kirjakauppa
Etu: -10% alennus tuotteista

Vuonna 1991 perustettu Suomen Viro-yhdistysten liitto (SVYL) on valtakunnallinen kansalaisjärjestö, joka haluaa syventää Suomen ja Viron välisiä suhteita. Liiton SVYL-Verkkopuodista voi ostaa Viro-aiheista sekä virosta suomennettua kirjallisuutta ja virolaista musiikkia. Nuoren Voiman Liiton jäsenet saavat tuotteista 10 prosentin alennuksen.

Vastapaino
Etu: -15% alennus kirjoista
Vastapaino  kustantaa yhteiskuntatieteellistä ja humanistista kirjallisuutta niin akateemisen yhteisön kuin laajemmankin yhteiskunnallisen keskustelun tarpeisiin. Vastapaino tarjoaa Nuoren Voiman Liiton jäsenille 15% alennuksen kirjoista Vastapainon verkkokaupassa ja myyntitapahtumissa. Verkkokaupassa alennuksen saa käyttämällä ostoskorissa koodia NVL.

Werner & Jarl -kirjakauppa
Etu: Alennus -20 %

Kirjakauppa sijaitsee osoitteessa Lönnrotinkatu 21. Valikoimista löytyvät WSOY:n, Kustannusosakeyhtiö Tammen ja Johnny Knigan uutuuskirjat. Alennuksen saa niin kivijalkakaupasta kuin verkkokaupastakin koodilla WJ25.

Zodiak
Etu: NVL:n jäsenkortilla liput hintaan 15 € + toimituskulut

Zodiak – Uuden tanssin keskus  on suomalainen ja kansainvälinen nykytanssin tuotanto-, esitys- ja tapahtumakeskus ja Helsingin tanssin aluekeskus. Zodiak toimii nykytanssin tekijöiden kokoavana toimintayhteisönä ja tuotanto-organisaationa. Zodiakista jäsenemme saavat kaikki liput hintaan 15 euroa.