Haku Villa Sarkiaan kevääksi 2020 on käynnistynyt

Villa Sarkia on Sysmän keskustassa sijaitseva kansainvälinen residenssi kirjailijoille, käsikirjoittajille, kääntäjille ja työryhmille.

Residenssihausta vastaa Nuoren Voiman Liitto, ja Villa Sarkian ylläpidosta puolestaan Sysmän kunta. Residenssi on tarkoitettu ensisijaisesti alle 40-vuotiaille kirjailijoille. Kansallisuudellasi tai äidinkielelläsi ei ole väliä. Residenssissä on kolme kirjailijahuonetta sekä yleiset, yhteiset tilat. Residenssissä asuminen on valituille kirjailijoille maksutonta. NVL ei vastaa asukkaiden matkakuluista tai muista kuluista.

Villa Sarkiasta voi hakea residenssipaikkaa sähköisesti 31.10. mennessä.
Kevään residenssijaksot sijoittuvat ajalle 1.1.-30.6. Hakulomakkeet ja lisää tietoa residenssistä ja residenssijaksojen hakemisesta löydät
täältä: https://whm1.suomicom.fi/~nuoren/residenssi.

Lähetä lomake ja liitteet osoitteeseen
laura.serkosalo@nuorenvoimanliitto.fi. Valinnat tekee Nuoren Voiman Liiton hallitus. Päätöksistä ilmoitetaan hakijoille henkilökohtaisesti joulukuun alkuun mennessä.