Tapahtumiemme kävijä – vastaa Tekstin talon yleisökyselyyn 27.8. mennessä!

Tekstin talo on uusi kirjallisuusyhteisö, joka kokoaa monia kirjallisen kentän toimijoita kattonsa alle. Myös NVL muuttaa osaksi Tekstin taloa tänä syksynä.

Tekstin talo kerää nyt tietoa jäsentoimijoidensa tapahtumien yleisöiltä. Jos siis olet käynyt jossakin NVL:n järjestämässä tapahtumassa, kuten klubeillamme, julkkareissamme, Runokuu-festivaalilla tai keskustelutilaisuuksissamme, toivomme vastauksiasi! Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa potentiaalisten yleisöjen toiveita, jotta Tekstin talolla voitaisiin järjestää entistä kiinnostavampia ja saavutettavampia tekstipohjaisia tapahtumia erilaisille yleisöille.

Vastausaikaa on 27.8. saakka, ja lyhyetkin vastaukset auttavat. Vastaajien kesken arvotaan pääsy Tekstin talon avajaisten kutsuvierastilaisuuteen tammikuussa 2024. Pääset vastaamaan kyselyyn tästä linkistä.

Tekstin talossa toimivat Helsinki Poetry Connection, Kriittinen korkeakoulu, Kulttuuri-, Mielipide- ja Tiedelehtien liitto Kultti, Mad House Helsinki, Nihil Interit, Nuoren Voiman Liitto, Osuuskunta Poesia, Suomen aforismiyhdistys, Suomen arvostelijain liitto (SARV), Suomen kirjailijaliitto, Suomen kääntäjien ja tulkkien liitto, Suomen näytelmäkirjailijat ja käsikirjoittajat, Suomen PEN, Suomen tietokirjailijat ja Tutkijaliitto.