Teksti- ja esityshaku Koettelevan kirjallisuuden klubille 4.11.

Haemme tekstejä ja esityksiä 4.11. Suvilahden TBA:lla järjestettävälle Koettelevan kirjallisuuden klubille, jonka kuratoivat ja juontavat Saara Kanerva Tamminen ja Reetta Pekkanen. Teksti tai esitys voi kuulua mihin tahansa kirjalliseen lajiin tai lajienväliseen välitilaan, ja hakea voi millä taustalla tahansa. Toivomme kirjoittajalta valmiutta keskustella kirjoittamastaan tekstistä, sen taustoista ja siinä vaikuttavista poetiikoista juontajien ja yleisön kanssa.

Koettelevan kirjallisuuden klubisarjan tarkoituksena on esitellä eri tavoin koettelevaa kirjallisuutta lukemisen, keskustelun ja esitysten kautta. Tuottajina nähdään kirjailijoita ja muita kirjallisuuden ammattilaisia. Koettelevuuden voi ymmärtää monella tavalla: esimerkiksi kirjallisuuden, ajattelun, kokemuksen tai lukijan ennakko-oletusten, ymmärryksen, kärsivällisyyden ja totuttujen lukutapojen koettelemisena.

Lähetä tekstisi tai esitysideasi osoitteeseen koetteleva@nuorenvoimanliitto.fi 15.10. mennessä. Lähetettävän tekstin enimmäissivumäärä on 20 liuskaa. Ehdotuksesi voi olla myös muussa muodossa kuin tekstinä. Kaikenlaiset monimediaaliset ehdotukset ovat myös tervetulleita.