Poetry Jam: Sananvapaus / Sanoin 2019

Vuoden 2019 ensimmäisissä ja nuoruuden voimaa puhkuvissa Poetry Jameissa sanat kajahtavat vapaasti, voimalla, painolla ja tarkoituksella! Teemana on sananvapaus ja lavalle singahtaa artisteja, jotka ovat kaikki rohkeita, vapaita, omia itsejään. Illan aikana kuullaan herkkää, voimakasta ja kantaaottavaa runoilua sekä energistä ja nuorekasta räppiä vanhalla sielulla.

Poetry Jam: Sananvapaus järjestetään Helsinki Poetry Connectionin, Nuoren Voiman Liiton ja Korjaamon kanssa yhteistyössä osana Sanoin-festivaalia. Tapahtumapaikkana toimii Korjaamon Vintti, joka on Korjaamon vaunuhallin yläkerrassa sijaitseva tunnelmallinen olohuone.

Tapahtumassa esiintyvät Aaro Peltosen mielikuvitusyhtye, The Collective Sound Outfit, Maija Baijukya, Ainokaisa Huusko ja RAE.

Illan esitysten jälkeen on vuorossa perinteinen open mic. Varmista paikkasi ilmoittautumalla Joonakselle: joonas.ap.sojakka@gmail.com tai paikan päällä juontajille.

Vintille on esteetön pääsy Vaunusalin sisäänkäynnin kautta, jossa sijaitsee hissi.