Tapahtumia peruttu koronavirusepidemian takia

Ajantasainen tieto NVL:n tapahtumista ja kirjoittajakoulutuksesta. Päivitetty 24.3.

Huomioithan, että myös NVL:n toimisto on toistaiseksi suljettuna. Työntekijät ovat etäyhteyksien avulla töissä, ja kaikki tavoitat puhelimitse tai sähköpostitse. Yhteystiedot täällä

Tapahtumat:

– 13.3. Nuori Voima -klubi Kansallisteatterilla: peruttu

– 17.3. Poetry Jam Siltasessa: peruttu

– 19.3. Runon paikka -seminaari Yliopistolla: peruttu

– Nykyaika 4.4.: siirretään syksylle 2020, tiedotamme tästä myöhemmin

– Haluatko kirjailijaksi Työväenopistolla 18.4.: siirretään syksylle 2020

– Koettelevan kirjallisuuden klubi Kansallisteatterilla 29.4. Siirretään myöhempään ajankohtaan ja toiseen tilaan. Järjestetään mahdollisuuksien mukaan virtuaalisesti.

– 7.5. Nuori Voima -klubi Kansallisteatterilla: peruttu. Tapahtuma pyritään järjestämään striimattuna.

Kirjoittajakoulutus

– Villa Sarkian vieraat: residenssi on kevään osalta suljettuna toistaiseksi. Olemme yhteydessä residenssivieraisiin.

– kurssit ja ryhmät: Helsingin pormestarin tiedotustilaisuuden mukaan perutaan kaikki kaupungin järjestämä harrastustoiminta. Tällä on vaikutuksia myös Sanapajoihin Stoassa ja Vuotalolla eli ne perutaan toistaiseksi. Muut ryhmät järjestetään etäyhteyden avulla tai siirretään myöhemmäksi. Olemme yhteydessä kaikkiin kurssilaisiin. Sanapajojen sisältöjä on tulossa kaikille avoimesti jakoon lähiaikoina.