Sanapajat jatkavat keväällä, tammikuun harjoitukset Instagramissa – Wordshops for young writers

PÄIVITYS 8.1. Stoa ja Vuotalo ovat suljettuna tammikuun ajan koronavirusepidemian vuoksi. Tammikuun Sanapajat julkaistaan kaikille avoimina sanataideharjoituksina keskiviikkona 20.1. ja torstaina 28.1. klo 17 alkaen Instagramin storyissa tilillä @nuorenvoimanliitto. Storyt voi myös käydä katsomassa myöhemmin tilin kohokohdista.

UPDATE 8.1. Due to the coronavirus epidemic, Stoa and Vuotalo are closed in January. Wordshops are held on Instagram Stories at @nuorenvoimanliitto account on Wednesday 20th of January and Thursday 28th of January at 17.00. You can check the Stories later at Instagram Highlights.

Sanapaja/Wordshopit monikielisille nuorille

Vuotalolla 20.1.-12.5.2021 klo 17-19, Vuotalo, kokoushuone 2
Stoassa 21.1.-6.5. Helatorstain korvaava kerta 20.5., Stoa, kerhohuone
Ohjaajat: Jenni Hurmerinta Vuotalolla, Juho Kuusi Stoassa
Hinta: ILMAINEN

Ensisijaisesti monien kielten parissa kasvaneille nuorille suunnatut ryhmät. Maksuttomiin työpajoihin on tervetullut kuka tahansa aiemmasta kirjoituskokemuksesta riippumatta, eikä tarkkoja ikärajoja ole. Pajoihin saa osallistua vaikka joka viikko. Työpajojen puhekielenä ovat suomi ja englanti ja kirjoituskieli voi olla mikä tahansa. Osallistujien olisi siis hyvä osata vähintään suomen tai englannin kielen alkeet. Pajaan ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Työpajoja ohjaa sanataideopettaja Jenni Hurmerinta Vuotalolla ja Juho Kuusi Stoassa.

Jenni Hurmerinta: jenni.hurmerinta@sanattu.fi
Juho Kuusi: juhokuusi@hotmail.com

Sanapaja/Wordshop – workshops for young writers
on Wednesdays 20.1.-12.5.2021 at 17-19, Vuotalo, kokoushuone / meeting room 2