Nuori/Voima -klubin teemana Saame 25.10.

Tervetuloa Nuoren Voiman Saame-teemaiselle klubille perjaintaina 25.10. klo 19 alkaen! Illan ohjelmassa nähdään saamelaista taidetta, ja alkukuvana nähdään Marja Helanderin teos Maan sisällä linnut. Illan mittaan kuullaan keskustelut saamelaisesta kirjallisuudesta, josta puhumassa ovat Niillas Holmberg sekä Petra Laiti. Lisäksi nähdään keskustelu Kritiikistä, taiteesta ja aktivismista, jossa keskustelijoina ovat mm. Pauliina Feodoroff, Kukka Ranta ja Maaria Ylikangas. Illan päättävät musiikilla Niillas Holmberg ja Mir-0. Levyjä klubilla soittelee DJ Aikio.

Tapahtuman juontavat Helga West ja Lydia Lehtola pohjoissaameksi ja suomeksi. Ohjelma on pääosin suomenkielistä. Ovet klo 18.30, ohjelma alkaa klo 19.00.

Liput 10 € Nuoren Voiman Liiton jäsenille ja 12 € muille, ja lippuja voi hankkia ovelta.

Sijainti: Kulttuuritehdas Korjaamo, Töölönkatu 51 B, Helsinki.

Yhteistyössä Suomen Arvostelijain Liitto SARV ja kustantamo S&S

Tervetuloa!