Nuori/Voima klubilla 13.12. teemana Kumppanit

Kumppanit-teemaisella klubilla esiintyvät muun muassa kuvassakin näkyvät Timo Kämäräinen ja Olavi Uusivirta. Vuoden viimeisen klubin ohjelma alkaa 13.12. klo 19.00 ja ovet avautuvat 18.30.

Klubilla nähdään mm. Philip W. da Silvan lyhytelokuva Persona Non Grata , Jantso Jokelinin esitys sekä Antti Salmisen ja Maria Matinmikon keskustelu heidän teoksistaan Mir ja Kolkka. Illan mittaan nähdään myös kissavideo-teemainen kriitikkobattle, jossa mittelevät kriitikot Eleonoora Riihinen, Ville Hämäläinen ja Lydia Lehtola. Illan ohjelmaa tahdittaa DJ Juho Kankaanpään Herkät Paikat. Illan päättää Olavi Uusivirran ja Timo Kämäräisen keikka. Illassa jaetaan myös Nuoren Voiman avustajapalkinto sekä kerrotaan, ketkä saivat Nuoren Voiman Säätiön vuoden 2019 apurahat.

Liput kustantavat NVL:n jäsenille 10 euroa, ja muille 12 euroa. Suomen arvostelijain liitto SARV tukee klubia kustantamalla jäsenilleen ilmaisen sisäänpääsyn klubille.

Klubi järjestetään Kulttuuritehdas Korjaamolla osoitteessa Töölönkatu 51 a-b, 00250 Helsinki.

Tervetuloa!

Kumppanimme ovat tällä klubilla Korjaamo, Siltala, SARV ja Svenska Kulturfonden.

Reader Interactions