Hae mukaan työryhmiin 17.9. mennessä

Kiinnostaako sinua osallistua NVL:n toiminnan suunnitteluun? Liiton piirissä toimii kolme avointa työryhmää kaudella 2019-2020. Työryhmät kokoontuvat lukuvuoden aikana muutaman kerran. Jokaiseen työryhmään voidaan valita enintään 10 henkilöä. Ryhmiin kuuluu vapaaehtoisten lisäksi NVL:n työntekijöitä ja hallituksen jäseniä ja niihin voidaan myös kutsua asiantuntijoita.

Kirjoittajakoulutuksen työryhmä suunnittelee kursseja ja tapahtumia, jotka liittyvät luovaan kirjoittamiseen ja sen opettamiseen. Tapahtumatyöryhmä ideoi ja suunnittelee Runokuu-festivaalia ja liiton säännöllisiä klubeja. Kansainvälisten asioiden ryhmä suunnittelee ja kehittää mm. Villa Sarkia -residenssin toimintaa ja Runokuun ulkomaisia esiintyjävieraita.

Vapaamuotoisen, max. A4-sivuisen hakemuksen voi lähettää toiminnanjohtaja Laura Serkosalolle, laura.serkosalo@nuorenvoimanliitto.fi 17.9. mennessä. Kerro hakiessasi mihin työryhmään haet ensisijaisesti, mikä sinua motivoi ja millaista kokemusta sinulla on kyseisestä aiheesta.