Runoussukellus – Jenni Hurmerinnan runouskurssi vasta-alkajille

Runoussukellus -intensiivikurssilla tutkitaan mitä runous on, miksi sitä on olemassa ja miten sitä voi itse tuottaa. Kurssilla tutustutaan runon lajityyppiin ja sen teoreettisiin perusteisiin, mutta keskiössä on kirjoittajan oman lyyrisen ilmaisun sekä persoonallisen runoäänen kehittäminen kirjoitusharjoitusten ja runoanalyysien kautta.

Aiempaa tietämystä tai kokemusta runoudesta ei tarvita, joten kuka tahansa runoudesta kiinnostunut on tervetullut osallistumaan!

Kurssille otetaan kaksitoista osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Kurssi järjestetään Nuoren Voiman Liiton toimistolla Helsingin Punavuoressa. Valitettavasti tila ei ole esteetön.

Kirjoitamme ensisijaisesti käsin. NVL:ltä saat käyttöösi kynää ja paperia, mutta halutessasi voit tuoda omat kirjoitusvälineesi (kynä ja paperia tai vihko).

Kurssin ohjaa FM Jenni Hurmerinta, joka toimii luovan kirjoittamisen ja kirjallisuuden opettajana, sanataide-, kirjallisuusterapia- ja mindfulnessohjaajana, kustannustoimittajana, sekä kirjoittajana yrityksessään Sanattu.

Käytämme kurssilla maskeja ja tarvittaessa kurssi järjestetään Zoom-alustalla.

Ajankohta: 4.2., 18.2. ja 11.3. klo 15.00–21.00 (sis tauon)

Sijainti: Nuoren Voiman Liitto, Fredrikinkatu 23 D 4 (3. krs), 00120 Helsinki

Ilmoittautuminen: 25.1. mennessä tämän linkin kautta