Inspiraatiota kirjoittamiskurssilta

Mikä on inspiraatio ja mistä se tulee?
Voiko ilman inspiraatiota kirjoittaa?
Mikä sinua inspiroi?

Inspiraatiokurssille on tervetullut jokainen kirjoittaja, joka hakee innoitusta elämäänsä ja kirjoittamiseensa. Kurssi järjestetään Nuoren Voiman Liitolla 02.02., 02.03. ja 16.03.2019 klo. 11.00–17.00.

Inspiraatio on ilmiö, joka usein käynnistää tai vauhdittaa kirjoitusprosessia. Sen odotteleminen peukaloita pyöritellen sen sijaan pysäyttää prosessin. Miten kävisi, jos inspiraatiota voisikin tietoisesti tavoitella ja jopa saavuttaa?

Tervetuloa Nuoren Voiman Liiton Inspiraatio-kurssille, missä pohditaan yhdessä, mitä inspiraatio on ja mistä se tulee. Kurssilla etsitään erilaisin virikkein ja kirjoitusharjoituksin oman inspiraation lähteitä ja sitä, miten voimme tavoitella ja jopa saavuttaa innoittuneen flow-tilan.

Kurssilla inspiroitumista lähestytään kokonaisvaltaisena ilmiönä, jota voi itse harjoitella ylläpitämään erilaisin keinoin. Kuten kirjoittaminenkin, inspiraatio on tapa nähdä ja kokea maailmaa. Inspiraatiosta voi parhaimmillaan kasvaa itse itseään ruokkiva ilmiö, joka auttaa meitä havaitsemaan, löytämään yhteyksiä, ihmettelemään ja innostumaan.

Kurssin ohjaa Nuoren Voiman Liiton pitkäaikainen sanataideohjaaja Jenni Hurmerinta, joka toimii luovan kirjoittamisen opettamisen ohella myös kirjallisuusterapiaohjaajana, kustannustoimittajana ja vapaana kirjoittajana yrityksessään Sanattu.

Kurssille valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Otsikoi sähköpostiviestisi ”inspiraatiokurssi + oma nimesi”. Kerro viestissä nimesi, osoitetietosi, puhelinnumerosi, sähköpostisi ja syntymäaikasi. Voit liittyä samalla myös liiton jäseneksi (jäsenmaksu 15 e). Kerro myös jos olet jo jäsen. Ilmoittautumiset 20.1. mennessä osoitteeseen sofia.koistinen@nuorenvoimanliitto.fi.