Haku NVL:n kaikille avoimiin työryhmiin on auki – tervetuloa mukaan suunnittelemaan toimintaa

Kiinnostaako sinua osallistua NVL:n toiminnan suunnitteluun? Liiton piirissä toimii neljä avointa työryhmää kaudella 2021-2022. Työryhmät kokoontuvat vuoden aikana muutaman kerran. Jokaiseen työryhmään voidaan valita enintään 10 henkilöä. Ryhmiin kuuluu vapaaehtoisten lisäksi NVL:n työntekijöitä ja hallituksen jäseniä ja niihin voidaan myös kutsua asiantuntijoita.

Kirjoittajakoulutuksen työryhmä suunnittelee kursseja ja tapahtumia, jotka liittyvät luovaan kirjoittamiseen ja sen opettamiseen. Tapahtumatyöryhmä ideoi ja suunnittelee Runokuu-festivaalia ja liiton säännöllisiä klubeja. Kansainvälisten asioiden ryhmä suunnittelee ja kehittää mm. Villa Sarkia -residenssin toimintaa ja Runokuun ulkomaisia esiintyjävieraita. CROWD-työryhmä puolestaan suunnittelee kansainvälistä kirjallisuushanketta.

Tapaamiset järjestetään etäyhteyden välityksellä. Vapaamuotoisen, max. A4-sivuisen hakemuksen voi lähettää toiminnanjohtaja Laura Serkosalolle, laura.serkosalo@nvl.fi 6.10. mennessä. Valituille ilmoitetaan 8.10. Kerro hakiessasi mihin työryhmään haet ensisijaisesti, mikä sinua motivoi ja millaista kokemusta sinulla on työryhmän aiheesta.

Työryhmien kokousajat syksylle 2021:
13.10. klo 14 Tapahtumatyöryhmä
14.10. klo 14 Koulutustyöryhmä