Sanapaja nuorille Vuotalossa

keskiviikkoisin 16.1.-15.5.2019, klo.17.00-19.00
Vuotalo, kokoushuone 2

Oletko useamman kielen ja kulttuurin kanssa elävä nuori tai onko lähipiirissäsi tällainen nuori?
Haluatko ilmaista itseäsi kirjoittaen ja löytää oman äänesi?
Haluatko oppia kirjoittamaan vaikkapa iskevän lavarunon, rap-biisin tai somepäivityksen?
Tahtoisitko viettää aikaa yhdessä muiden kirjoittajien kanssa?

Tervetuloa Sanapaja / Wordshop -kirjoittajatyöpajoihin kevätkaudella 2019! Sanapaja / Wordshop -työpajoissa kirjoitetaan kaikenlaisia tekstejä osallistujien omien kiinnostuksen kohteiden, kuten musiikin, valokuvauksen, somettamisen, piirtämisen ja lavarunouden innoittamana.

Maksuttomiin työpajoihin on tervetullut kuka tahansa aiemmasta kirjoituskokemuksesta riippumatta, eikä tarkkoja ikärajoja ole. Pajoihin saa osallistua vaikka joka viikko, mutta paikalla voi piipahtaa myös satunnaisesti. Työpajojen kirjoitus- ja puhekielenä on niin suomi kuin englanti. Osallistujien olisi siis hyvä osata vähintään suomen tai englannin kielen alkeet, mutta täydellistä kielitaitoa ei osallistumiseen vaadita. Hanke toteutetaan Taiteen edistämiskeskuksen tuella.

Työpajoja ohjaa sanataideopettaja, FM Jenni Hurmerinta, liiton pitkäaikainen nuorten ryhmän Saniaisen sanataideohjaaja. Hurmerinnalla on kattava kokemus monikielisten ja -kulttuuristen työpajojen ja kurssien ohjaamisesta muun muassa vastaanottokeskuksissa ja kouluissa.

Ja kertauksena: ei ilmoittautumista, ei ikärajoja, ei pääsymaksua – voit vain tulla paikalle!

Lisätietoja ryhmästä:
jenni.hurmerinta@sanattu.fi